amandatyren.blogg.se

Den här bloggen är till för er som vill följa min vistelse som Au Pair i Skottland.

Dag 290 - Dansuppvisning igen!

Kategori: Allmänt

Idag vaknade jag inte förrän vid elva! Har inte sovit såhär länge på evigheter men tror jag behövde den där sömnen ;)
Iaf så gick jag upp och gjorde vid mig innan jag gick ner till resten av familjen och åt frukost. Vid tolv körde jag, Ellie, Beth och Lucy till baletten i Lossiemouth för dagens första show. Tjejerna gjorde återigen en strålande uppvisning (tittade genom fönstret i dörren på Lucys dans och kunde smyga in för att kolla på Beths dans och andra akten senare)
När uppvisningen var slut körde vi alla fyra hem igen och tjejerna åt en snabb lunch innan de skulle tillbaka för kvällens (och den sista) uppvisningen. 
Jag stannade dock hemma denna gången. Jag behövdes inte riktigt på plats så jag valde att hellre gå till asda och kolla möjliga fotoböcker, album och ramar osv och sen gå hem och se på film ;) känner mig konstigt nog trött fortfarande och inte helt hundra frisk...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: