amandatyren.blogg.se

Den här bloggen är till för er som vill följa min vistelse som Au Pair i Skottland.

Dag 97 - Body Pump & promenad

Kategori: Allmänt

Okej.. Eftersom jag ätit så hiiiimlaaa mycket onyttigt i helgen var jag tvungen att ta tag i det igen. Så efter att jag och Ellie hade kört och lämnat Beth och Lucy gick hon till starbucks och pluggade medan jag gick inom några affärer i väntan på att mitt BODY PUMP pass skulle börja. (Det börjar inte förrän tio och vi lämnar tjejerna klockan nio..) då köpte jag två julklappar till Ben och Ellie - vilket betyder att jag är helt klar nu! Sen, vid kvart i tio, körde jag till moray leisure center och tränade. Dock var det riktigt tufft idag för jag har inte tränat på över en vecka.... Puh! Svettades en massa och armarna värkte efteråt.. Men jag gjorde det! Efter det körde jag hem, åt ett knäckebröd, tvättade lite, fick ett paket med posten (filmer jag beställt från ebay, tjiho!) och sen gick jag ut med musik i öronen och gick en runda på 45 minuter. Jätteskönt! Men var sååå varm när jag kom hem..... Och då var även Ellie, Ben och Lucy hemma! De gjorde sig precis redo för att åka på Lucys simlektion (Ben skulle ta henne). Så då passade jag på att äta lite lunch och sen ta en skön dusch. Efter det åkte jag och hämtade Beth och därefter fick hon lite mellanmål innan hon och jag körde till hennes simlektion i lossiemouth. Då passade jag på att läsa i min nya bok! (Vet inte riktigt vad jag tycker om den... Men hoppas att jag snart kommer in i historien! Har redan läst 100 sidor!) efter det körde vi hem och hela familjen åt middag tillsammans :) Nu har Lucy varit i sängen i 50 minuter utan att kunna somna..... Hmm.... Förhoppningsvis somnar hon snart annars kommer hon verkligen somna på bion imorgonkväll.. :p Nu ska jag läsa lite till och sen ska jag minsann ta och sova - annars kommer väl jag somna på bion imorgon!! XD haha! (Somnade nästan på Beths simlektion..... Jag gjorde till och med en sån "nickning", ni vet när man blundar och huvudet faller, typ som om man faktiskt somnade, men vaknar och rycker till med huvudet igen, haha. Jag var tvungen att kolla omkring så att ingen hade sett mig. Sen fokuserade jag ännu mer på att inte somna om...) så JA jag ska somna tidigt ikväll! Var supertrött på morgonen med nämligen.... Vill inte vara det imorgonbitti ;) nej nu babblar jag igen.... Det kanske är det här som får mig att somna så sent...? Allt babbel jag skriver i slutet på min blogg.....? Aja, god natt på alla där hemma! Om en vecka idag kommer jag vara hemma i Sverige och alltså inte skriva på bloggen! Längtar! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: