amandatyren.blogg.se

Den här bloggen är till för er som vill följa min vistelse som Au Pair i Skottland.

Dag 62 - hemlängtan.......

Kategori: Allmänt

Idag har jag haft väldigt mycket hemlängtan.... Usch! Vill att det ska bli jul nu så jag kan åka hem och träffa alla, även om det bara är för tre veckor.. Började dagen med att lämna Beth och Lucy och sen körde jag och tränade body pump. Efter det åkte jag hem, tvättade lite och åt lunch innan det var dags att hämta Lucy och köra till hennes simlektion. Där träffade vi som vanligt Hayley och Mabel och Caroline och Theo vilket var mysigt :) Efter simlektionen åkte vi till skolan och hämtade Beth, sen åkte vi hem, hade ett litet mellanmål och sen körde vi till Beths simlektion i lossiemouth. Därefter körde vi hem och jag lagade lite mat till oss. Ellie smsade dessutom och sa att istället för att ta tåget som är hemma 7 kommer hon ta tåget som är hemma 8 för hon missade det första. Så himla typiskt! Tycker synd om henne :( Nu håller jag på och nattar Lucy och sen ska jag ner och leka doktor med Beth tills Ellie kommer hem. Sen ska jag prata med mamma på Skype!!!!! Längtar! Kommer kännas skönt efter en hel dag med mycket hemlängtan...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: