amandatyren.blogg.se

Den här bloggen är till för er som vill följa min vistelse som Au Pair i Skottland.

Dag 63 - Promenad & zumba

Kategori: Allmänt

Började dagen med att skjutsa Beth och Lucy till skola och dagis, som vanligt. Träffade Ebba utanför och pratade ett tag med henne innan jag körde till ark och lämnade ett brev från Ellie. Sen körde jag hem, bytte om till träningskläder och gick ut och gick en timme. Väl hemma igen tvättade jag lite och sen dansade jag ett 20min zumbapass som fokuserade på magmusklerna! :) Sen blev det lunch - två kokta ägg! - och sen såg jag lite på teve fram tills jag skulle hämta Lucy vid ett. När vi kom hem ritade Lucy lite och sen somnade vi båda nästan framför teven.... Tills jag fick ett sms av Ellie som sa att hon inte skulle hinna hämta Beth från skolan (som hon tänkte göra från början) så jag fick skynda på med mina och lucys ytterkläder och sen körde vi till skolan och hämtade Beth. Hemma igen hann vi bara komma fram till dörren innan vi såg Ellie komma körandes hon också. Då fick barnen lite mellanmål och sen gick jag upp på rummet lite. Nu sitter jag nere i köket och tjejerna har precis ätit sin middag. Ellie är iväg och handlar så nu tänkte jag att jag också ska äta lite, och sen läsa medan tjejerna ser på barnprogram. När Ellie kommer hem ska jag prata med pappa på Skype!!! Längtar! :D Sen blir det väl lite mer läsning innan jag går och lägger mig :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: