amandatyren.blogg.se

Den här bloggen är till för er som vill följa min vistelse som Au Pair i Skottland.

Dag 33 - Sjukdag.....

Kategori: Allmänt

Som jag redan hade misstänkt hände det inte alls så mycket igår.. Faktiskt så låg jag i min säng mestadels av dagen för mådde så himla dåligt. Jag kräktes inte så mycket, men jag var allmänt seg och hade dundrande huvudvärk och nästan feber så det blev en dag full med sömn för mig igår! (Det är därför jag skriver bloggen idag, kände inte alls för att skriva det här igår när jag mådde så dåligt..) Det jag fick i mig igår var en clementin, ett äpple, en skiva vitt knäckebröd och en rostad ostmacka. Sen drack jag även lite mjölk på kvällen vilket var sååååå kallt och gott!!! Så när jag vaknade nu idag var jag superhungrig!! Måste ner och äta frukost nu :)

Eftersom jag mådde lite bättre på kvällen kunde jag ändå fortfarande sitta barnvakt för Ellie igår. Dock hade Lucy redan gått och lagt sig och Beth tittade lite på teve i vardagsrummet (medan jag halvsov) och sen var det bara att säga till när det var dags för henne att lägga sig också. Då gick även jag upp och la mig xD haha. Så det var ganska skönt att det fixade sig ändå, för Ellie hade ringt en annan barnvakt men hon kunde inte komma.. Aja, huvudsaken är att Ellie hade en rolig kväll och det tror jag hon hade också! :)

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: