amandatyren.blogg.se

Den här bloggen är till för er som vill följa min vistelse som Au Pair i Skottland.

Dag 34 - Träff med nya au pairer

Kategori: Allmänt

Idag mådde jag mycket bättre efter en god natts sömn så vid lunch träffade jag några nya au pairer som jag inte träffat innan! Eller ja, Ebba var också med och henne har jag ju träffat, men de andra var helt nya. Och alla verkar vara jättesnälla så jag kommer säkerligen träffa de fler gånger :) De heter Rachel, Silja, Veronica och Lalitha (Och Veronica är också svensk! Hon bor i familjen som Letty bodde i innan).
Iaf, vi möttes utanför Aldi vid 12 och sen gick vi vidare till Costa och beställde varma drinkar och lite mat för de som ville ha. Jag tog en liten fruktsallad bara för mådde fortfarande lite illa vid tanken av att äta en stor macka eller liknande... Vill inte riktigt börja kräkas igen :p
 
När vi sa hejdå skjutsade jag Ebba hem till hennes hus igen för då skulle de ha kalas för deras tvååring. Väl hemma tog jag det lite lugnt och kollade flyg- och tågbiljetter till London i november för jag och Ebba funderar på att åka dit tillsammans då :)
Sen hade jag ett samtal på skype med mamma och pappa! Trevligt, trevligt. Tydligen var mamma redan hemma hos pappa för hon hade kollat på handboll där, så jag kunde prata med båda samtidigt! :D Me = happy!
Precis innan vi skulle lägga på kom även Marie dit (En familjekompis som skulle lämna något till mamma) så jag fick även prata med henne lite snabbt ^^ skoj skoj! Saknar de alla! Kommer jag verkligen ha tid att träffa alla nära och kära när jag kommer hem.... Måste jag ha tid för iaf!!! :D
 
Mycket mer än det här har inte hänt idag... Kollat lite mer flyg- och tågbiljetter men that's it! Så ska väl ta en tidig kväll ikväll för vill inte må dåligt imorgon igen.. Dock är hon bara tio i åtta här... Hmm.. Någon serie på datorn kanske? Hade inte suttit fel iaf ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: