amandatyren.blogg.se

Den här bloggen är till för er som vill följa min vistelse som Au Pair i Skottland.

Dag 2

Kategori: Allmänt

Jag och E lämnade B och L på skolan och dagiset innan vi fick lite ledig tid. Sen hämtade vi L på dagiset igen vid halv tolv och åkte till the Royal Airforce!! (Pappan jobbar där och mamman har jobbat där). Vi åt lunch och sen kollade vi runt lite. När vi gick (och inte körde i bilen - stället var gigantiskt!) så kändes tider som obanan var med i filmen 'Top Gun' eftersom det var en massa plan som flög över en!
 
sen åkte vi hem innan L skulle på balett. Så vi åkte dit och jag fick träffa några av de andra mammorna :) de verkar alla väldigt trevliga!
Därefter åkte jag och L hem och pusslande lite medan E stannade kvar med B på hennes balett.
 
När de kom hem åt vi lite och sen gav jag dem mina presenter... Som de gillade väldigt mycket! Hurra! :)
 
sen var det dags för läggdags och jag och E fick lite "vuxentid", men är ganska trött och har ont i huvudet så ska gå och lägga mig nu med tänkte jag :)
 
nattinatt! 
 

Kommentarer

  • Lina säger:

    Superkul att få "följa med" på din resa och läsa om vad du gör och hur du har det. Verkar som att du redan gjort succé! Puss!

    Svar: Åh tack! Haha, ja lite kanske ^^ ska bli skönt sen när de verkligen har vant sig vid mig, även om de är superrara nu med :) Puss!
    Amanda Tyrén

    2013-09-05 | 10:42:48

Kommentera inlägget här: