amandatyren.blogg.se

Den här bloggen är till för er som vill följa min vistelse som Au Pair i Skottland.

Dag 27 - Upptäcksfärd & skypesamtal

Kategori: Allmänt

Idag vaknade jag i ett tomt hus eftersom Ellie och tjejerna fortfarande var iväg på övernattning, så gick upp och åt frukost med min bok! ^^ Sen såg jag lite på teve och letade igenom alla olika (och konstiga xD) kanaler och slutade tillslut på en comedychanel där de visade massa avsnitt av vänner! :D
Sen provade jag en träningsdvd men den verkade så himla mesig, så jag bestämde mig för att ut och gå istället! Blev en runda på två timmar! Dock tror jag att om jag bara hade gått hade det tagit en halvtimme mindre, men nu fotade jag en massa och letade mig fram på nya väger och gick inom Aldi på vägen hem... Så blev som en upptäcksfärd istället ;) hihi.
 
När jag kom hem två timmar senare såg jag att Ellie och barnen hade varit hemma men stuckit igen. Så jag såg ett avsnitt av 90210 innan jag fick ett skypesamtal från Agnes och Martina! :D Vi hade bestämt att idag är det dags att beställa biljetter så de kan komma hit i början av november - JA JA JA JA JA JA JAAAAA!!!! Så vi pratade lite snabbt, bestämde datum osv, och sen var jag tvungen att avbryta för skulle gå på body pump med Ebba :) Så medan jag tränade kollade Agnes och Martina upp flygtider osv så att vi kunde beställa sen när jag hade tränat klart igen. Alltså ringde jag upp dem på skype när jag kommit hem igen en timme senare och de berättade för mig vad de hittat. Vi sa hejdå och nu väntar jag på att agnes ska få bekräftelsen om flygtiderna så att hon kan skicka den till mig sen! Sen är det KLART! :D Kan knappt vänta! Bara en månad kvar tills jag får se dem! :D :D :D
 
Nu ska jag ladda upp alla bilder (Kommer bli många bilder idag som jag tagit på min runda, men det är mest för att jag har fått så många förfrågningar om jag kan lägga ut mer bilder på omgivningen) och samtidigt ska jag ha söndagsmys!

 
Min upptäcksfärd i Elgin! :D (Träffade även några söta små ko-kompisar som ni säkert såg!)

Kommentarer

  • Per Tyrén säger:

    Vad fint det är. Verkar ha blivit en ganska rejäl runda! =)

    Svar: Det blev det! Kan gå den sen när ni kommer hit och hälsar på så får du se allt i verkligheten! ;)
    Amanda Tyrén

    2013-09-30 | 20:08:03

Kommentera inlägget här: