amandatyren.blogg.se

Den här bloggen är till för er som vill följa min vistelse som Au Pair i Skottland.

Dag 5 - Utgång med Ebba & Letty!

Kategori: Allmänt

Tja, som ni ser orkade jag inte riktigt skriva ett inlägg igår när jag kom hem... Hade riktigt roligt dock!
 
När filmen igår eftermiddag var slut, gjorde jag vid mig lite och sen vid 20.00 kom Ebba och Letty hit och vi pratade och hade allmänt trevligt ihop. Jag och Ebba har väldigt mycket gemensamt, vilket vi tycker är jättekul! Vi planerar redan att åka iväg på utflykter tillsammans för att se Skottland och hitta på allt möjligt som finns att hitta på här! :D Jag gillar Letty jättemycket också (vi har bl.a. samma musiksmak!) men oturligt nog, som jag redan har skrivit, ska hon snart åka... Men vi lär nog kunna träffas någon mer gång sen ändå! Kanske om man bestämmer sig för att resa lite i England??
 
Vid tio, halv elva tiden lämnade vi huset och gick in till stan till en bar/club där som visade sig vara riktigt rolig! Det var massor med folk och superbra musik! Vi dansade, snackade och dansade lite till innan vi till slut beslöt oss för att gå hem.
 
Riktigt lyckad kväll! :D

Kommentarer

  • Malin säger:

    Härligt:)))

    2013-09-08 | 18:34:18

Kommentera inlägget här: