amandatyren.blogg.se

Den här bloggen är till för er som vill följa min vistelse som Au Pair i Skottland.

Dag 209 - Playdate med Hayley

Kategori: Allmänt

 Onsdagen började med en lugn morgon i pyjamaserna framför morgon-barnprogram och efter det gick jag, Beth, Lucy och Ellie ut i trädgården och städade undan alla leksaker och gamla krukor osv. Efter en timme av detta (fortfarande i våra pyjamaser) gick vi in och åt lunch, därefter hade tjejerna varsitt bad och sen körde Ellie iväg med Beth till hennes kompis. Jag stannade hemma med Lucy och packade bl.a. min väska inför hemresan på fredag. När Ellie kom hem igen gick hon och Lucy till lekparken utanför vårt hus för att möta Hayley, Mabel och Claudia. Efter fem minuter gick även jag dit (när jag fått nog av packningen xD) och snart gick vi hem till Hayley och hade lite te och kakor där medan tjejerna lekte och hade roligt :) vi stannade där till klockan fem; då körde Ellie och hämtade Beth, och jag och Lucy gick hem för att hjälpa ben med middagen, vilken var klar när Ellie och Beth kom tillbaka (Bakad potatis med bönor, keso, ost och tonfisk). Efter detta var vi alla trötta så jag gick upp på rummet och kollade film på tv:n tills jag tillslut somnade!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: