amandatyren.blogg.se

Den här bloggen är till för er som vill följa min vistelse som Au Pair i Skottland.

Dag 173 - En vanlig sim-måndag!

Kategori: Allmänt

Efter att jag lämnat barnen så körde jag till leisure centret och tränade body pump. Därefter stannade jag kvar och läste i min bok fram tills det var dags att hämta Lucy vid ett. Sen körde vi raka vägen tillbaka till leisure centret igen eftersom det nu var dags för Lucys simning! Så efter en lekfull simklass med Lucy, hennes kompisar och mina kompisar (mammorna Hayley och Caroline) så var det snabbt ombyte som gällde och sen körde vi och hämtade Beth. Väl hemma hade tjejerna ett litet mellanmål och vid fyra körde vi till Lossiemouth för Beths simlektion. När klockan var halv sex var vi äntligen hemma igen och jag kunde pusta ut - Puh! Haha.
Ellie och Ben var redan hemma så Ellie hade lagat mat - kyckling stirfry - och vi satte oss till bords nästan direkt och mumsade i oss den goda maten.
Nu har jag gått upp på ovanvåningen och diskuterat lite sista-minuten saker med pappa och mamma på viber om deras kommande besök. Vi pratade på Skype igår och planerade massor. Nu längtar jag sååå mycket!! De kommer om två dagar!! Yeeeeaaaaayyyy!!! Can't wait!!)
Nu ska jag tappa upp ett bad (eller ska jag bara duscha....?) och njuta av min lediga kväll. Ville ta en promenad på kvällen med fick huvudvärk på Beths simning så tror jag stannar inne istället. Får se om jag orkar ta ett bad eller om jag är för lat och bara tar en dusch! Haha! XD
Efter det är det iaf läsning och sen sovdags!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: