amandatyren.blogg.se

Den här bloggen är till för er som vill följa min vistelse som Au Pair i Skottland.

Dag 105-125 - Tillbaka i Skottland

Kategori: Allmänt

Då var jag tillbaka i Skottland igen efter tre underbara och utvilande veckor i Sverige. Resan gick bra, och förvånansvärt fort! Ben hämtade mig på flygplatsen så vi var hemma i Skottland redan halv nio, skotsk tid. Då gick jag och la mig typ en timme senare, efter att ha pratat med Ellie lite också. Hemma i Sverige har jag firat jul och nyår, träffat alla mina vänner igen och myst en massa med min familj. Det har varit en fantastisk semester och jag är lite ledsen för att den redan har tagit slut.. Men ska ändå bli skönt att komma in i alla rutiner igen! Och om två månader kommer mina föräldrar och hälsar på! :D Jag har bestämt mig för att inte skriva varje dag på min blogg i fortsättningen. Jag kommer fortsätta med den lite då och då istället, då det inte alltid händer något särskilt speciellt här ;) jag kommer börja träna igen, träffa de Au pairer som finns kvar och umgås med familjen. Sen får jag se vad det blir utöver det! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: