amandatyren.blogg.se

Den här bloggen är till för er som vill följa min vistelse som Au Pair i Skottland.

Dag 136 - Träning & Chicken Nuggets

Kategori: Allmänt

Idag har jag tränat Zumba och body Pump direkt efter varandra igen. Sååå kul men såååå trött och svettig! Puh!
Efter det körde jag inom tesco och sen hämtade jag Lucy och vi åt lunch här hemma. Lite senare hämtade vi Beth och sen har jag förberett dagens middag - chicken nuggets! Dvs jag har gjort dem från scratch! Kycklingfilé, som marinerats i tre timmar i kylen, doppades i mjöl, ägg, krossad rice crispies och därefter riven ost som spreds på toppen. Det som tog längst tid var nog att krossa rice crispiesen! XD och att doppa och rulla i alla olika lager.. Men kul var det! Och de blev mycket uppskattade!!! :D Mums filibaba!
Därefter har vi haft en lugn och skön fredagskväll. Ben kom hem lite efter att jag och tjejerna kom hem från skolan och Ellie kom nyss hem hon också.
Nu blir det chokladglass och film på mitt rum! :)) 

Kommentarer

  • Malin säger:

    Va du kan;)

    2014-01-17 | 21:50:55

Kommentera inlägget här: