amandatyren.blogg.se

Den här bloggen är till för er som vill följa min vistelse som Au Pair i Skottland.

Dag 141 - ny bok & massa balett!

Kategori: Allmänt

Idag har jag tränat både Zumba och body pump igen och därefter haft en avslappnad eftermiddag med Lucy efter att jag hämtade henne på dagiset vid lunch. Vid tre åkte vi som vanligt till baletten och där träffade vi även Ellie som kommit hem med tåget från Aberdeen. Jag träffade även Ailsa där och vi har nu bestämt att vi ska träffas för lite fika imorgon efter att vi lämnat barnen. Vi bor grannar, men ändå lyckas vi aldrig se varandra! Så nu ska vi minsann ha lite catch-up fika :)
Efter Lucys balett körde Ellie och Lucy hem medan jag hämtade Beth och Elise på skolan efter deras idrott. Därefter var det tillbaka till baletten och sen hem och äta middag.
Härefter planerar jag en lugn kväll med min nya bok - The Maze Runner. Jag saknar den förra boken lite.... Men hoppas att den här nya ska vara lika bra!!! :)))
Så nu blir det väl ett tidigt godnatt för min del! Vi hörs sen! :D
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: