amandatyren.blogg.se

Den här bloggen är till för er som vill följa min vistelse som Au Pair i Skottland.

Dag 145 - Skype med föräldrar

Kategori: Allmänt

Vaknade vid halv elva och gick upp och åt frukost. Sen såg jag på Vänner på teven medan familjen var i kyrkan. Vid ett gick jag upp på rummet och skypeade med mamma en timme och sen ringde vi även upp pappa så att vi alla tre kunde prata lite. När det hade gått ytterligare en timme fick vi dock säga hejdå... Kan ju inte snacka bort hela dagen! Haha xD Men vi har planerat lite om deras kommande besök här och pratat om en massa annat så det var mycket roligt! Bara 30 dagar tills de kommer!!!!! :D
Efter det har jag inte gjort mycket mer än att prata med Ellie, Ben och tjejerna och sen har jag suttit i rummet och skrivit gårdagens inlägg om Inverness, haha (och dagens, nu, obviously...)
Jag kan känna doften av mat nerifrån och antar att vi ska äta om en stund. Men annars är planen att fortsätta ta det lugnt och kanske läsa i min bok eller kolla på en film. Vad det än blir, tror jag det kommer bli avkopplande och skönt. Imorgon är det en ny vecka och varje ny vecka börjar alltid tufft - Simdagen... Ingen vila, ingen ro, haha! Så jag behöver spara på energin på söndagar :)
Hmmmmmm, tror jag ska poppa popcorn ikväll med... Får se!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: