amandatyren.blogg.se

Den här bloggen är till för er som vill följa min vistelse som Au Pair i Skottland.

Dag 147 - böcker, filmer & datorer

Kategori: Allmänt

Igår var det en fullproppad, vanlig måndag med body pump och sen simning hit och dit. Idag var det inte lika mycket stress - skönt! (Fast det har ändå varit en lång dag...)
Jag lämnade tjejerna och sen åkte jag hem och tvättade och kollade på prison break (min nya serie!) samtidigt som städerskan var här. Vid halv tolv hämtade jag Lucy igen från Ark och vi körde hem. Vi åt lunch och sen tittade vi på rapunzel (eller ja, jag läste mest). Sen har vi lekt lite med hennes dockskåp mm innan vi körde och hämtade Beth i det regniga vädret (just det! Fortfarande ingen snö här i Skottis! Såååå härligt!)
Därefter körde vi till biblioteket och tjejerna fick titta/läsa i alla böcker och sitta lite vid datorerna. Vi var hemma igen vid fem och då lagade jag middag till dem: lax-fiskpinnar med potatis och grönsaker. Laxfilé till mig! Mums! Kolla mamma och pappa, jag älskar lax nu!! XD haha. Fast den måste vara well, well done! Ben och Ellie ska äta senare efter deras träningar, fotboll och Zumba! vilket betyder att jag ska sitta barnvakt ikväll!
Så nu efter middagen blir det lite teve för tjejerna innan det är läggdags!
Imorgon ska jag gå på bio med några vänner! Skojjjjj!!! :D 
 
 

Kommentarer

  • Malin säger:

    Va gott

    2014-01-28 | 21:05:21

Kommentera inlägget här: