amandatyren.blogg.se

Den här bloggen är till för er som vill följa min vistelse som Au Pair i Skottland.

Dag 269 - Svider i Plånboken!

Kategori: Allmänt

Vaknade ganska tidigt idag (varför vaknar jag alltid tidigt när jag har sovmorgon?!?!) så messade lite med Laura och vi bestämde att vi skulle ses vid New Look klockan 11 idag. Jag vet att vi var där igår och att jag spenderade 700kr där, men vi ville dit igen för att köpa ett par skor var som vi aldrig köpte igår... (Vi tänkte beställa från deras hemsida för det är billigare, men de hade inte min storlek)
Det dumma var bara att jag köpte lite mer än ett par skor..... Jag köpte två par skor OCH 5 nya klädesplagg.. Hmm.... Oooopppssie igen x1000! 
Så på 2 dagar har jag handlat kläder och skor från New Lopk för £177...
Och ärligt talat måste jag bara säga att jag är såååå glad över det! Visst, det svider i plånboken, men jag älskar alla mina nya plagg! :D
Allt som allt blev det tre par skor, en klänning, en cardi/kofta, två par shorts, ett par jeans, samt tre sommartoppar! LOVE IT!
Haha :)
Så efter att ha shoppat en massa körde jag hem igen och mötte Ben och barnen som kommit hem från deras Sleep over. (Ellie var tydligen i Aberdeen pga sitt arbete).
Snart körde Ben iväg med tjejerna till en lekplats och jag har varit själv i huset sen dess (bortsett från när Ellie kom hem tidigare ikväll för att byta kläder och sen köra till en barbecue som Ben och tjejerna åkt till efter parken). Och måste säga att det har varit ganska skönt att få ha huset för mig själv. Jag har pratat med Laura, suttit vid datorn, kollat på OTH, provat kläder.... Jag har haft en äkta söndag med andra ord ;) haha!
Just nu håller jag även på att messa med mamma på viber :) så kul att få prata med henne lite igen (hon har nyss varit på Mallorca den lyllosen!)
Nej, nu ska jag kolla på The Perks of Being a Wallflower och äta godis i sängen!
Hörs imorgon alla mina kära bloggläsare!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: