amandatyren.blogg.se

Den här bloggen är till för er som vill följa min vistelse som Au Pair i Skottland.

Dag 201 - Physio & simning

Kategori: Allmänt

Idag har jag lämnat barnen på skola/dagis, kört hem, tvättat, tränat, solat (typ 5-10min xD) och sen hade jag min physio-tid med Carrie. Hon masserade och tryckte på mina axlar, ryggen, armarna och nacken, och även idag blev jag lika förvånad över hur töjbar min kropp blev när hon hade gjort vissa övningar. Jag fick även några extra övningar som jag kan göra själv när jag är hemma över påsk. Vi ska träffas en gång till (nästa vecka) innan jag åker hem.
Efter detta tvättade jag lite till och åt lunch innan jag körde och hämtade Lucy på dagiset. Därefter åkte vi och simmade och den hämtade vi Beth på skolan i det soliga vädret.
Efter deras mellanmål hemma körde vi som vanligt till Lossiemouth och Beth hade sin lektion. Därefter körde vi hem (inom aldi och köpa toapapper) och åt middag med Ben och Ellie.
 
Slutsats: det har varit en vanlig, händelserik måndag med en extra händelse - nämligen min physio med Carrie. Nu jag jag huvudvärk (physion + måndagsstressen??) så ska lägga mig i sängen och titta på bones innan jag somnar så sött :) 
Natti på er! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: