amandatyren.blogg.se

Den här bloggen är till för er som vill följa min vistelse som Au Pair i Skottland.

Dag 248 - söndag, kära söndag...

Kategori: Allmänt

Idag har jag slappat en massa med One Tree Hill (hur fantastisk är inte den där serien??? Även om det händer orimliga saker typ heeeeeela tiden.... XD) och dessutom har jag gått in till stan och vandrat omkring lite. Slutade med att jag köpte två böcker (jag vet! Jag skulle inte köpa fler böcker här... Men jag ville köpa fyra, och slutade bara  med två, så då borde det vara godkänt, visst?? Huhu) och sen köpte jag tre nya piercingar också.... Oops! Men min nuvarande piercing har gått sönder så jag behövde en ny, och det var 3för2 på Claire's, såååå....... Hehe...
 
På kvällen har jag ätit god söndagsmiddag med familjen (stek med pastry-puff, potatis och grönsaker och sen en Lemon Merengue Pie till efterrätt) och nu sitter jag i soffan och läser med Beth.
Vid middagen bråkade barnen om var jag skulle sitta (bredvid Beth eller Lucy) så det slutade med att jag satte mig mittemellan dem. Man känner sig lite extra omtyckt då och då ;) hihi
 
Lucy har varit på ett kalas idag med, och där fick de tydligen ansiktsmålningar! Lucy kom därför hem som en helt annan person och det första jag sa när jag såg henne var: "Hello, Kitty!" ;) haha.....
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: