amandatyren.blogg.se

Den här bloggen är till för er som vill följa min vistelse som Au Pair i Skottland.

Dag 249 - Ingen vanlig måndag

Kategori: Allmänt

(Internet la av igårkväll så jag fick lägga in detta blogginlägget idag istället!)
 
Skjutsade tjejerna till skola och dagis (idag var det nämligen Ellies första dag tillbaka i Aberdeen) därefter väntade ett body pump -pass på leisure centret, varefter jag körde hem igen, tvättade och städade och åt lunch innan jag körde och hämtade Lucy på st Sylvester. Därav blev det simning med Mabel och Hayley (Theo har hamnat i en grupp högre upp så därför var inte han och Caroline där)
Sen hämtade vi Beth och därefter körde vi INTE hem! ;) detta är varför det inte är en vanlig måndag idag, för Beth har inte simning på måndagar längre! Hon hamnade i en "högre" grupp hon också, så nu har hon simning på tisdagar direkt efter skolan istället! Alltså passade jag och tjejerna på att gå i stan idag efter skolan - det var ju så soligt och fint ute! Och tjejerna tyckte det var jättekul! Jag också :)
Vi kom hem igen ca halv fem och då började jag laga tjejernas mat medan de lekte ute i trädgården (det var verkligen en av de där extra fina soldagarna!)
Ben och Ellie kom hem när tjejerna hade ätit upp sin kvällsmat så då bytte jag om till träningskläder och stack till leisure centret igen i lagom tid för nästa body pump -pass klockan 6 på kvällen ;)
När jag kom hem igen tjugo över sju så läste jag lite och sen såg jag på två avsnitt av One Tree Hill. Det där är vars jag kallar ett bra avslut på en fullspäckad dag! :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: