amandatyren.blogg.se

Den här bloggen är till för er som vill följa min vistelse som Au Pair i Skottland.

Dag 252 - Combat & Zumba

Kategori: Allmänt

Idag skjutsade Ben Beth till skolan medan jag tog Lucy (ben skulle tydligen ändå inom stan på morgonen) och därefter körde jag, som vanligt, till leisure centret och gick på ett Body Combat -pass (vilket jag har sagt innan att jag inte tycker är kul, men idag var det roligt faktiskt! Jag kände verkligen tränigen!) det dumma var att jag även hade bokat in mig på Zimbabwe därefter och jag var helt slut i kroppen efter body combaten... Så blev lite halvhjärtad dans på Zumban efteråt xD
Efter det blev det dusch och sen hem till huset och packa vidare saker från tjejernas rum till flyttlådor samt tvätta och äta lunch. Vid tre hämtade jag Beth och sen gick vi till biblioteket, innan vi hämtade Lucy från Ark vid halv fem. Direkt hem efter det och då lagade jag mat till mig, Beth, Lucy och Ellie (Ben åkte till London med jobbet tidigare idag). Efter att jag och tjejerna hade ätit så dansade de lite Wii, och snart kom ellie hem och åt hon också, och sen nattade vi Lucy och lite senare Beth.
Nu ligger jag i sängen och kollar OTH (vad annars??) och snart ska jag sova!
Imorgon är det fredag igen! Hur kan tiden gå så fort?!?! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: