amandatyren.blogg.se

Den här bloggen är till för er som vill följa min vistelse som Au Pair i Skottland.

Dag 264 - Best Friends Forever

Kategori: Allmänt

Idag tränade jag Body Combat med Jordan (ledaren) efter att jag lämnat tjejerna. Därefter läste jag i min bok (den blir bara bättre och bättre för varje sida jag läser!!!!) i bilen och sen körde jag och hämtade Lucy igen vid halv tolv. Vilken helgalen förmiddag...! Eller inte...? ;) hahahah!
Jag och Lucy åt lunch hemma och sen hade vi varsin tupplur (ja, jag också, man är trött ibland..) innan vi åkte till affären och handlade lite och sen hämtade vi Beth på skolan vid tre.
Direkt därefter körde vi till Lossiemouth och Beth hade sin simlektion. Vi var hemma igen halv fem och då gick vi till lekparken (äntligen soligt och fint väder här i Skottland!!) och tjejerna lekte och jag pratade med Becky, som tydligen också var där, samt en ny mamma som nyss flyttat in i kvarteret med sin familj.
Vi stannade i solen på lekparken i en timme innan vi gick hem igen så jag kunde ordna lite kvällsmat till tjejerna.
Vid 6 kom Ben hem och vi småpratade lite medan tjejerna fortsatte leka ute i trädgården (de åt sin middag där ute också!)
När de kom in sen gav jag dem deras varsin nyckelring som jag köpte till dem häromdagen (minns ni? Tror jag nämnde det innan när jag köpte det nämligen! Det är varsin nyckelring till oss tre som vi kan ha som minne att vi alltid kommer vara i varandras liv :) hihi) Beth fick den blåa "Best" med ugglan, Lucy fick den rosa "Friends" med kaninen och jag fick den gula "Forever" med sälen. 
Nu har Lucy gått och lagt sig, Beth gör sin läxa och Ellie borde snart vara hemma hon med. Jag sitter i rummet och läser (surprise!) och sen ska jag avsluta dagen med OTH!
Ha det gott! 
 
 

Kommentarer

  • Malin säger:

    Mysigt minne med nyckelringarna

    Svar: Ja visst är de fina! :)
    Amanda Tyrén

    2014-06-01 | 17:10:59

Kommentera inlägget här: